Delidolu söyle soyleyim benm oğlumda damak yarığı vardı o yüzden memeyi hiç bı şekilde tutamadı hastanedeki hemşire sma önerdi bı hafta kullandık kontrolde çocuğum kilo kaybı yaşadığını ve yüksek derecede sarılık olduğunu öğrendik hiç bı şekilde yaramadı kilo kaybı yaşadık Aptamil kullanmaya başladık kilo alımı azar azar oluyordu ama doktor hala riskli çok fazla kilo kaybettiği için demişti ve gaz yapıyordu daha sonra ben çok araştırdım keçi sütü ile olan tek mama diye biliyorum ve anne sutune en yakın denilmisti Allah’ıma şükürler olsun 15 günde etkisini göstermisti 1 ay kontrolünde doktor sen ne kullandın maşallah çocuk toparlanmış kısa sürede demisti o yüzden herkese öneriyorum