FatSon9993 aynennnn yatmak isteyip rahat bir şekilde yatamamak yatsak yattığımız yerden kalkamamak çok çok zor birde benim ki ayağını göğsümün altına dayıyor o da çok zorluyor nefesimi darlıyor bakalım bizim oğlus da ne zaman gelecek hayırlısıyla zamanında kolaylıkla gelsin :)