Evinuuu İçinde folik asit de var ben 15.haftadayim kullanmam uygun mu sizce uyduruk bı doktor verdi kararsız kaldım
1yenianne11 Evinuuu aşkım ben kullandım ama folik asit niyetine verdi en zengin olan o diye 12 haftaya girince de kesti demir ilaçlarına başlattı istersen başka bi doktora daha danış
Evinuuu 1yenianne11 devlet doktoru verdi ilaç mubessilleri veriyor ya ondan verdi galiba ismarlama bir ilaç yani kestim kullanmıyorum
Evinuuu Ebruli52 ben 12 haftaya kadar folik asit kullandım 12 haftalık gittiğimde bunu verdi içinde yine folik var kararsızım ne yapacağımı bilemedim