Guzelanne00 bence hic ole bi hataya dusme canim iphone kadar iyisi yok bence iphone 7 kullanıyordum ozamaninda ciktigi zaman iki sene kullandim ayni senin gibi dusunerekden samsung note 10 aldim bir ayda bin pisman oldum telefonun basina gelmeyen kalmadi detayi bosver onu ozmn 5 bin tl ye almistim ⅔ ay sonra sattim 2.5 zor verdiler sonra gittim iphone se aldim sukr ettim yani iphoneden vazgecme suan iphone 13 pro max kullaniyorun bence candir