Gksslm Kızlar merhaba 31+1 haftalığız sabah adet sancısı gibi bi sancı vardı sonrasında baktığımda çamaşırım çok yoğun değil ama ıslanmıştı şimdide biraz bulantı bebekde sertlik hissediyorum sanki idrarımı yapacak gibiyim neyden oluyor normal mi
1prenses1prens-moms Gksslm 31+0 bende de oluyor yürüdüğümde falan daha çok oluyor bende merak ediyorum yarin kontrolüm var sorucam bakalım ilk hamileligimde bukadar islaklik olmamisti