birkimseee Ayağa kalkınca sürekli başım dönecek gibi hissdiyorm, gurbetteyim çamaşırlar vs. beni bekliyor, tansiyon düşüklüğü yaşayan varsa bunu nasıl aştınız neler yapıyorsunuz
Cceylann01 birkimseee bende var maalesef ki aşılmıyor arada tuzlu ayran içiyorum kötü olunca ama hamileligin basindan beri düşük tansiyin var 32 haftalij olduk hala ayni
Nslhn_dyg birkimseee 31+1 haftalığım hala düşüyor tansiyonum yanımda portakallı limonlu şeker taşıyorum gün içinde bol bol su içmeye çalışıyorum
eyy birkimseee benim de hamileliğimin başından beri düşün tansiyonum doktorum da yüksek tansiyondan korkarız düşük için endişelenme sadece dikkat et ara ara ölçtür falan dedi ani hareketler yapmamaya çalışıyorum o zamanlar başım dönüyo çünkü bi de gün içinde çok halsizlik yapıyo 😒
birkimseee Cceylann01 sürekli yatiyorum markete gitmeye bile korkuyorum sizde de durum aynı miydi yavaş hareket et dedi doktor bi de ayakta çok durmamak gerekiyormuş
Cceylann01 birkimseee evet canim ben 2 defa markettw bayıldım o derece düşüyordu ani ayağa kalkmiyorum fazla ayakta durmuyorum biraz iyi geliyor
Cceylann01 birkimseee evet gittim bana yüksek tansiyon bizim için riskli düşük tansiyon riskli degil sadece kendine dikkat et dedi kalkıp otururken çok düşerse tuzlu ayran ve bol su ic demişti
birkimseee Cceylann01 ben sürekli tuzlu bi şeyler yemeye çalışıyorum, geçenlerde gece bi baygınlık geçirdim ondan beridir dikkat etmeye çalışıyorum Sizin ilk gebeliğiniz mi zira küçük bi çocuğunuz varsa sürekli yatmak da zorlar
Cceylann01 birkimseee 2.gebeliğim benimde 2.5 yaşında kızım var kizimda da boyleydi düşük tansiyon bunda da böyle devam ediyor maalesef
Cceylann01 birkimseee 2.gebeliğim benimde 2.5 yaşında kızım var kizimda da boyleydi düşük tansiyon bunda da böyle devam ediyor maalesef
birkimseee Cceylann01 Allah yar ve yardımcımız olsun yemeği evi küçük çocuğunuzla ilgilenmeyi nasıl yapıyorsunuz Yorulunca mi dinlemiyorsunuz sürekli mi uzatıyorsunuz
Cceylann01 birkimseee vallah canım nerde kızım zor ve inatçı bir cocuk durmuyor geceleri uyumuyor temizlik yemek vs derken yoruluyorum bazen kahvaltı hazırlarken bir oturuyorum bir kalkıyorum gözümün önü karariyor tansiyon düşünce ilk doğum yaptığımda ayaga kalktıgımda bile tansiyon düştü yürütmeden geri uzatıp serum takmislardi
birkimseee Cceylann01 tansiyon düştüğünde sol tarafa kalbin üstüne yatmak iyi geliyormuş hızlı toparlanma adına demin bi videoda denk geldim size de belki yardımcı olur
birkimseee Nslhn_dyg doktor size bi şey tavsiye etti mi peki, geçmiş olsun bu arada Allahim güç kuvvet versin
Nslhn_dyg birkimseee düşük tansiyondan korkmuyoruz yüksek tansiyondan korkuyoruz dedi hep tansiyon düşüklüğü bi hastalık değildir denildi Ama çok şükür şuan yüksek değil tansiyonum vücudum şişmiyor
birkimseee Nslhn_dyg Allah yar ve yardımcınız olsun sağlıkla hayırla kucağınıza alırsınız inşallah evladinizi
Ewindar Bende öleyim ilk hamileliğim özelikle yemek yediğim zamn oluyor elim ayağım boşalıyor gözümün önü kararıyor wede hastaneye gittiğim zamn oluyor bende bol bol su iciyorum