Nurceyhan93 Kızlar merhaba 29 haftalık gebelikte gözümde arpacık çıktı böyle bir şey yaşayan var mı neler yaptınız
Fer4h Nurceyhan93 ben sıcağa yakın poşet çay koyuyorum günde iki sefer ertesi gün geçiyor deneyin isterseniz
Fer4h Nurceyhan93 hanım efendinin biri taplayabilir demiş sizinki gözün iç kısmında mı dış kısmında mı kapağın farklı anlamlar çıkmış
Nurceyhan93 Fer4h Tamam deneyim benimde aklıma geldi pamukla yapmak içinde çıkmış sorun o ama sanırım dışından yapsam da geçer
Kubranur0774 Oğlumda 3 yaşındayken iki gözünde de çıktı. Kesinlikle doktora gidin. Patlamazsa ameliyat ederiz demişti doktor o zaman. Zaten krem ve damla veriyor iki üç güne patlıyor. Bide sarımsak sürün derler ama çok canınız yanar.
Kubranur0774 Busbusd1 önce çocuk doktoruna gösterdim oda göz doktoruna yönlendirdi göz doktoru ilaç verdi yani
Nurceyhan93 Fer4h içinde çıktı beyaz böyle yanları kızarmış doktor arpacık dedi acilde hamile olunca da bisi veremedi ilaç gibi bi damla verdi yarın kadın doğum doktoruma sorcam
Kubranur0774 Nurceyhan93 onu anladım siz sorunca cevap verdim. Çocuk doktoruna kı göze mi gittiniz deyince