MelekAnnesi52 Mhtpgnby bende ilaca başladım benim değerim 6 idi ilk testte iki hafta sonra kontrole gittiğimde 4 e düşmüştü ama yeterli değil 2.30 olacak dedi doktor ilacı arttırdı 20 gün sonra tekrar bakalım dedi 😬
Mhtpgnby MelekAnnesi52 Sen kaç mg kullanıosun ilacı canım .Benim bugün yükseltti doktor ultrasonlada bakıldı .. 50 mg hafta içi hafta sonu 25 mg içicem
Mhtpgnby MelekAnnesi52 Düşmüş ama senin 2 haftada neden arttırdı acaba hemen sonuç alabilmek için heralde 7 gün boyunca mı 50 mg içiceksin canım yoksa benim gibimi
MelekAnnesi52 Mhtpgnby yok canım ben 25 lik kullanıyorum ilacı bi gün tek bi gün iki tane iç dedi diğer kontrolde duruma göre elli mg olani var onunla devam ederiz dedi düşme vardı ama işte istenilen değere gelsin diye öyle verdi
Elifcee25 Mhtpgnby 5.58 çıkmş düşünmekten deliricem artık 😔 ben zaten takıntılı bi insanm bide dzelmeyince iyce stres yapıyorum