Sihirlimom 2_erkek_annesi bende mayısta normal doğurdum haziranda iyiydi ya bizim bura aşırı sıcak olmuyor
2_erkek_annesi Sihirlimom yazın çok sık geldiğimiz şehir ankara evet oranın yazı ağır geçmiyor mamak ve lalahanın köyünde geçer vaktimiz