Yello benim vaktinde doğdu aslında 39 haftaydı sezaryen esnasında sıkıntılar oldu oksijensiz kalmış ve ciğerlerinde suyu boşaltamamış kalbi durmuş kalp masajı vs yapılmış ben hatırlamıyorum tamamen bayıltmışlar beni acil olarak yoğun bakıma alınmış 15 gün kaldı Şuan 3,5 yaşında çok şükür sağlıklı 🌷