Herkese merhaba birçok arkadaşım biliyor 26+2 de doğum yaptım şuan 30+4 olduk çok şükür, bebeğim küvezde hergun gidip 10 dkka da olsa görüyoruz konuşuyorum onu çok sevdıgımı iyileşip evimize gideceğimizi evimizde onu beklediğimizi söylüyorum avucunun ortasına parmağımı koyuyorum o da sıkı sıkı tutuyor parmağımı canım yavrum o kdar zormuş ki sureklı Allahın vardır bildiği diyorum asla isyan etmedim Allahtan geldik Allaha dönucez en guzelını o bilir. Ama insanız ya annelik duygusu çok özlüyorum günler geçmiyo hergun korkarak o kapıya gidiyoruz iyi haberler duymak istiyoruz rabbim kımsenın kucağını boş bırakmasın evladımızla sınamasın sağlıcakla bizlere kavuştursun 🤲🏻