Bende pcos var doktor kendiliğinden zor olur dedi ama ben Rabbime sığındım çünkü eşim tüp bebek istemiyordu. İlk gebeliğim oldu düştü, aradan 1 yıl geçti yine olmadı sonra spora başladım, folat kullandım ve kafamdan çıkardım düşünmeyince hamile kalmışım. Zor bir sınav ama istemekten vazgeçme bir de aklına getirme bıraktığın anda olur inşallah.