Merhaba arkadaşlar. Dün ikizlerimi doğurdum. Şuan küvezdeler ama durumları çok şükür çok iyi. Bir kaç güne de kucağımda olurlar inşallah.
Perşembe günü sabah 4 de sancılarım başladı ama düzensizdi. Bebeklerimden birinin suyunda azalma olduğu için cumartesi günü doktorum gelmemi söylemişti zaten. Bnde hiç yazmadım doktora sancım var fln diye. Cumartesi günü yani kontrol günü sancılarım biraz daha arttı. Nst de de cıktı zaten bu sancılar. Ebe muayene etti açıklık var mı diye eli bebeğe değdi 2 yada 3 cm kadar açıklık var dedi bebek kanala girmiş dedi. Doğum başlamış yani anlayacağınız😍 hemen yatışım yapıldı 1 saat sonra sezeryana alındım. O kadar güzel geçti ki ameliyat bebeklerimin çığlıklarını duyunca hiç çıkasım gelmedi ameliyattan ta ki onları küveze götürene kadar. Bebeklerin acil durumu olmadığı için solunum ile ilgili bir sürü ameliyatta fotoğraf çekildik. Bnm çıkmama yakın bebeklerimi götürdüler. Çok güzel bir doğum oldu. Sadece ilk adımlar ve ameliyattan çıktıktan sonra ki karına bastırdıkları an çok zordu. Allahım isteyen herkese yaşatsın bu duyguyu. Fotolarına bakmaya doyamıyorum. 😍🥰