Birbebekannesi33 Merhaba ben forum yaşama gidiyorum bana 18.000 dediler size bir şey dediler mi acaba
071018 Birbebekannesi33 hiç gitmedim merak ediyorum uygunsa gitmek isterm diye ama bu fiyatlarla gitmem😀
Birbebekannesi33 071018 ama hepsi öyle Yenişehir hastanesi yılbaşından önce bana 15.000 tl demişlerdi şuan ne kadar oldu bilmiyorum 20.000 22.000 olmuştur
071018 Birbebekannesi33 evet olmuştur en pahalısj medical park biliyorum da diğer özel has aşağı yukarı ayndiri
Birbebekannesi33 071018 aynen öyle valla ben devlette doktor bulamadım bulabilseydim hiç başvurmazdım özel hastaneye
071018 Birbebekannesi33 dev has gidyrm kontrol de belirttim ama oralı olmadı bile göğüs has bölümüne git dedi
071018 Minikshii belli bir dotkora gidemiyorum randevu olmuyor ama umursamayan Tuğba Karataş di bida gitmem çok soğuk ve ilgisiz di
Minikshii 071018 ben Mustafa katara gidiyorum memnunum.randevuda takip edince illaki buluyorum.iki hafta sonra sezeryan için gün verecek bakalim