Eymnm ay eylül beren daha güzel 😅 evde birazcık seslen bence bi süre sonra alışcan zaten birisine 😍 ben ismine karar verdiğim zaman evde salak salak bağırıp duruyordum kendi kendime kızımı çağırıyormuş gibi haha 😂😂ama o kadr alıştım ki şuan başka isim deselee asla kabul etmem 😂bu arada zeynep olacak kızımın adı zeyno diyorum zeynocan diyorum severken işte bende evde kendi kendime bi deli 😅💁🏻♀️