Beyzaanr Kizlar efektsiz negatif test bariz oynama yapinca silik gördüm gibi gören var mi böyle oynama yapip testle biseyler gormek kendimi kandirmak mi sizce
Beyzaanr beysenyil bende öyle görüyorum ama boyle efekt falan yaptım kendimi mi kandiriyorum acaba dedim
beysenyil Beyzaanr acile gidip karnım ağrıyor ama gebelik şüphem var dersen ona göre test yapıyorlar bir iki saate e nabızda çıkıyor ver bakalım en azından şüpheni giderirsin. Gidersen haber ver bizde burda bekleyelim inşallah güzel haberler alırsın 😍
Minnakbiri Güneşe tutup bakmayı dener misin canım ben de öyle görmüştüm ilk şimdi seni yanıltmak istemem ama varsa ertesi gün bile koyulaşıyor istersen kan ver
Beyzaanr Minnakbiri seninki bariz belliydi ama benim cubukta asla belli olmuyor icini acip efekt yapinca farkettim sadece siliklik
Minnakbiri Beyzaanr hangi birlikteliğinin tuttuğunu bilemezsin bence 2 gün daha bekle inşallah pozitif sonuç alırsın 🌺 insan ilk yapınca üzülüyor ben de 11.gün öyleydim sonra sonra koyulaşmaya başladı sonra kan verdim inşallah sağlıklı bi şekilde devam eder
Minnakbiri Beyzaanr küçük de olsa ben de çıkar diye düşünüyorum ama negatifse de 15 16.gün tekrar yap umutsuzluğa kapılma öyle olan çok kişi var
Beyzaanr ssahin22 sen yaptin mi canim silik gorunuyor ama pek umut baglayamiyorum efektrle cunku normalde hic gorunmuyor negatif tamamen
ssahin22 Beyzaanr canım silik de olsa var demek ki efekti yapınca gözükmüş ama sen yine de biraz daha bekle ne olur ne olmaz. Bende şimdi yaptım test biraz bekliyim post açarım canım bakarsın