Minnakbiri Arkadaşlar dün 48.85 beta ile gebeliğimi öğrendim bugün sabah lavaboda peçeteye kırmızı kan 3 4 damla sonra gelmedi.Ağrı sızı da yok korktum bir şey olur mu ? Doktor da yok bugün korkuyorum kalkmıyorum yataktan ama öğretmenim yarın okul da açılacak
tugcesakzci Minnakbiri Doktorda yok mu? Acile gidin. Gebeliğin hiç bir döneminde kanama lekelenir normal değildir. Belki düşük önleyici ilaç başlamaları gerekecek.. Her şey geç olmadan pişmanlık yaşamamak adına acile ulaşın bir an önce bence
5959lap Minnakbiri yerleşme kanaması o kızımda olmuştu korkmuştum gıttım hastaneye Protestan verdi her ihtimalle karsı ama doktor dedı yerleşme kanaması kesım rıske atmayacağım yıns dedı Protestan yazdı
Naciyemutlu Minnakbiri bende betamı öğrendiğim gün lekelenmeden fazlasını yaşadım tabi acile gittim gebelik testi verdim acilden sadece tahliller isteniyor kadın doğumdaki doktor da nöbetçiydi yukarı çıkardılar yerleşme kanaması olabilir dedi gebelik var dedi iğne yaptı progestan vardı onu da düzenli kullan dedi.. bide 9. Haftamda leke geldi aynı işlemler o zaman da yapıldı. Kese etrafında kanama yoksa korkmaya gerek olmaz dedi iğne fitil ve bol suyla dinlenme tavsiye edildi. Sizde dinlenin ve bol bol su için kan akışına rahimdeki kan akışına iyş gelir
Elifcee79 Minnakbiri acile gidin beta değerine bakıyorlar düşük önleyici iğne ve progestran verirler kahve leke neyse kırmızı problem zaten kendileri kafalarına göre bir şey yapmıyorlar kadın doğum doktoruna soruyorlar
Minnakbiri tugcesakzci öyle yapayım en iyisi de daha çok küçük bakmak isterken bi zarsr verirler diye korkuyorum acildeki doktorlar
Yasmiyy Minnakbiri acildeki doktor sana müdahele edemez direk tetkiklerini yapar doğumhaneye gönderir korkma yani acildekilerden canım
5959lap Cerenn1811 bu sıkıntılı hastaneye gıdın Protestan yazsın bırkezlık olır yerleşme kanaması eekek çocukta öyle olunuyor diyorlar ne kadar doğru blmym
Minnakbiri Progestanım var evde ama kafama göre kullanmayım sabah 8.30 da oldu 2 3 damla sonra hiç olmadı doktoruma sordum hafif kanamalar normal dedi çoğalırsa gideceğim inşallah tekrar olmaz
Cerenn1811 5959lap progestan kullanıyorum zaten canımm Fitil olarak Doktor erkeğe benzettiğini dedi Erkek çocukları bmyle zorluyormuş anneyi
Minnakbiri Naciyemutlu ben hamilelik öncesi kullanıyodum progestan çatlatma iğnesiyle hamileyim doktor tekrar devam et falan demeyince etmedim ama tekrar olursa kullanayım yarına kadar madem yarın da doktoruma giderim
Hulyaismail Aynısını cuma günü yasadim. Pazartesi 7 hafta olucak doktor pazartesi gel dedi düşük önleyici vermisti geçen gittiğimde onu kullanıyorum inşallah bsey olmaz yarina da az kaldı
Cerenn1811 Selin9 öyle canım kimse şu yüzden kanama oluyor demiyor normaldir normaldir diye geçiyorlar benim kanama alanım yok ama kanama oluyor arada sırada
Cerenn1811 Selin9 ne renkte geliyor akıntıyla beraber mi benim açık pembe şeklinde geliyor sonra kahverengiye dönüyor