Smyyy Merhaba hanımlar ben 9 haftalık gebeyim ve sadece folik asit alıyorum annem kardeşlerime hamileyken bir çok ilaç kullanıyordu Benimle aynı durumda olanlar var mı ?
Tlaytas Smyyy 12 haftaya kadar bende onu kullandim sonrasinda kan ilaci falan verdi doktor ilk 3 ay sadece folikasit kullaniliyo diye biliyorum
Berkaytuana Smyyy 12 haftaya kadar sadece folikasit 12 haftadan sonra vitamin verdi doktorum 16. Haftada da hem vitamin hem de kan ilacı verdi. Yani donem dönem değişiyor canım
Deryakaya1802 Smyyy benim değerlerim düşüktü mesela 9.haftayla birlikte folik asite ek olarak Demir ve d vitamini kullanmaya başladım. Doktorun en iyisini bilir ☺️
Smyyy Tlaytas biraz araştırma yaptım istediğim sonuçları bulamadım aslında tahlil yaptırdığımda bütün sonuçlarım normal çıktı bende o yüzden vermedi diye düşündüm
Tlaytas Smyyy bende 10 haftalikken kanim cok düşük cikmisti hatta sınırda dedi ama yinede vermedi 12 hafta olunca dedi bebege zarari varmis ondan önce kullanilirsa ysni
Yelizbck Smyyy emin ol kullanmak bile istemeyeceksin o ilaçları. Aha bana verdi de ne zorla içiyorum resmen . Çok iyi bişey değil ilaçlarda işte napcan mecbur
Burcak61 Smyyy bende 9+4 üm 8+0 da decavit ve d vitaminine de başladı doktorum şimdi folik asit decavit ve d vitamini kullanıyorum
Lale19 Smyyy canım ilk üç folik asit veriyorlar zaten . Ama sağlık ocağına gidip hamilelik kaydı oluştur sağlık ocağı da vitamin veriyor ve eğer d vitaminin eksikse ayriyetten d vitaminide veriyorlar
Minikpanda Smyyy canim ilk folik asitle baslarsin 3 ay sonra multi vitamin, agrilarina gore magnezyum ,d vitamini ve kan tahlil sonucuna gore kan ilacı