Aybarssena kızlar 22 haftalığım. 3 gündür hergün araba tepesinde işlerimi hallediyorum. Yolda giderken kasisten, bi tümsekten falan geçince bi stres oldum . Bişey olur mu , hamileler araç kullanıyor mu acaba diye. Mesajlardan 34 te de kullanan görünce içim rahatladı :) sizde bi içinizde rahatsızlık hissi oluyor mu hani yolda asfaltlarda ekler falan oluyor araç bi sallanıyor ya da yolda kasisler oluyor bunlardan dolayı içinizin rahat etmediği oluyor mu, sırtınız ağrıyor mu araç kullanırken?