Ummuu20 Merhaba kızlar kordon dolanmasi yasayan varmi ve suyu azalan suyum 75 dusmus 38+1 oldum yarin dogumum olacak doktor szeryan olursun dedi basina gelen varmi
snowglobe Ummuu20 arkadaşım kordon dolanması ile normal doğum yaptı. Benim suyum azdı sezeryan oldum.
mbs44_16 Ummuu20 kordon dolanması sezaryen için zorunluluk değildir. Suyununda ne kadar az olduğuna bağlı son haftalarda su azalması normal kabul ediliyormuş benimde az ama risk oluşturacak kadar değil dedi normal doğum bekliyorum
tugcesakzci Ummuu20 kordon dolanması olmasına rağmen normal doğum yapan çok fazla gebr var önemli olan kaç kat dolandığı. Şu azalması da gebeliğin son haftalarınds normal karşılanıyor genellikle