Lebis35 Elisa çok içime sindi ama esila ile çok karıştırıyolar telaffuzu çok mu zor ? Eliz de kulağa hoş geliyor fakat tam anlamı bilmiyorum hala her yerde emir veren prenses olarak yazıyor Peki sizce ?