perosy Günaydın kızlarrr 37+0 oldu bugün az önce tuvalete gittiğimde peçeteye yapışkan sarımsı bir şey geldi. İlk gebeliğim çok bilgim yok nişanı bile burdan öğrendim 😁 nişan mıdır acaba nişansa ne zaman doğururum tahminen🫠
Prensesannesibir perosy nişana genelde kahve rengi oluyor canım yani benim ve çevrendekileri o renkmiş
Prensesannesibir perosy yinede seni yanlışw yönlendirmek istmem ama ben öyle biliyorum sancılarını takip et düzenli bir şekile devam ederse doktora mutlaka gitmelisin
rumeysaaa- perosy ayy bugün benimde geldi böyle birşey sarı ve sümükümsü birşey di ağrım falan yok ama benim şuan
Prensesannesibir perosy 5 dakika da bir falan düzenli bir şekle gelirse doktoruna git bence kendini takip et sağlıkla al bebeğini kucağına 🌸😘
perosy rumeysaaa- benim birkaç saattir ağrım var ama sabahtan beri dışardayım çok yoruldum ondandır diye düşünüyorum😬
Eminefidan rumeysaaa- ben de aynı durumdayım iki gündür az az sümüksü seffa beyaz gibi bir akıntı var nisanmis. Ama sancım yok.
perosy rumeysaaa- kontrolüm vardı bugün herhangi bir sorun görmedi sancım yoktu bugün hiç o yüzden açılmaya da bakmadı
perosy BarlasTimurunAnnesi akıntı olmadığına eminim çünkü sürekli akıntısı ve enfeksiyonu olan biriyim maalesef 😬