DuyguNefes 4+5 deyim cuma günü dr randevum var keseye bakılcak 5+3 olucam o zamana kese görünür mü yoksa ileri tarihe mi ertelesem??
Arasmerve DuyguNefes Bende 5+1im salıya randevu aldım umarım gözükür adet öncesi öğrendim daha ultrasona giremedim 🥲
Sevgiongun DuyguNefes Benim 6 haftalıkken kese 7 haftalıkkende kalp atışı duyuldu canım belki gözükebilir senin bi git bakalım
ayyucebozt DuyguNefes benim 5. Hafta görünmemişti doktor artık görmemiz lazım diye vajinal ultrason yaptı ve göründü 🥰
vezozcan Bende 5+2 yim 4+6 iken gittim hamile olduğumu öğrendim keseyi gördük sizce Bi daha ne zaman gideyim 3. Hamileligim ama sil baştan başlıyorum herseyi unutmuşum ve plansız Bi bebek oldu bu