Asya_naz Merhabalar. Öncelikle çok geçmiş olsun🙏🏻 benim de 7 haftalıkken kanamam oldu. O haftadan beri progestan fitil kullanıyorum sabah akşam ve 5 günde bir yine progestam iğne yaptırıyorum. Çok şükür kanamam da kahverengi lekelerim de kesildi. Geçen hafta doktorum kontrolde (12 haftalıkken) elindeki ilaçlar bitince bırak dedi çok mutlu oldum🌸 ama bu süreçte doğru düzgün iş yapmadım. ağır kaldırmadım. ev süpürmedim temizlik yapmadım. boool bool uzandım. Sen de dikkat edersen Allahın izniyle o bebişler sana tutunur🌸 ama doktorumun da dediği gibi, bebeklerin düşeceği varsa düşer, biz hiçbi şey yapamayız. sen önlemini al dikkat et gerisini Allah’a bırak🙏🏻🌸🤲🏻