mor_menekse Ebrar_65 daha önce de sen erkek demiştin. ☺️☺️Yarın ogrenirsem yazacağım sana 🥰 canım benim bundan hatırlıyorum seni tatlı şey 😍😍
Ebrar_65 mor_menekse Evet canım benim erkek dedim yine 🥰 inşallah canım benim merakla bekliyorum seni 🥰 senin tatlılığın o güzellik😍💓
mor_menekse Ebrar_65 yaaâaa çok tatlısın 🥰🥰enerjine bayıldım 🤩böyle insanlar çoğalsın lütfen.dunya daha güzel bir yer olur ♥️♥️♥️
Ebrar_65 mor_menekse teşekkürler canım benim 🥰 senin enerjin geçti bana da 🥰 dünya güzeller güzeli annelerle çok güzel bir yer zaten ❤❤❤
Ebrar_65 thekaderrrr kız erkek de diyorum kız da ama çoğunlukla kafa yapısı ve duruşa göre erkek oluyor 😂
thekaderrrr Ebrar_65 daha hiç bir yorumda kız dediğinizi görmedim de 🤣 sizi görünce kesin erkek demiştir diyorum bakıyorum öyle çıkıyor gülüyorum 😁😁😂