Hayırlı sabahlar hanımlar birşey soracağım ben adetime 2 gün geciktim hemen test yaptım çift çizgi çıktı birazcık silikti kan verdim 1338 çıkmıştı 1 hafta sonra mi galiba hastaneye gittim kan verdim 10000 çıktı normaldir değil mi? Ultrasonda 4 hafta 3 gün görünüyordu ama uygulamada 5 görünüyordu
ilk kızımda test yaptığımda adetimden 5 gün geçmişti test yaptım çift çizgi net çıkmıştı kan verdim 888 falan çıktı bilmem kaçıncı haftada gittim kan verdim 10000 çıkmıştı sabit kalmıştı daha tecrübe sahibi olup bilgisi olan varmı?