ncbkyaa Öncelikle geri dönüş yaptığınız için teşekkürler. Bende baş dönemesi halsizsik vardı sabah test yaptım sonra bıraktım öyle ihtimal vermedim hiç çift çizgiye, işe gittim ama daha kötü oldum ateşim çıktı güçüm hiç kalmadı falan eve zor attım kendimi sonra akşamı gördüm testi pozitif. Sabah uyandığımda her yerim kırmızıydı hemen doktora yazdım, burada o durumlarda haber vermeden dr gidemem sonra akşamı aradı ertesi sabah gittim örnek alındı test yapıldı antiviral ilaça başlandı bebeğe gecmemesi için ama düşük riski var dendi sağlıklı bir gebelik olur mu bilmiyoruz dediler hiç birşey yapamayız dediler haftaya arayacaklar ultrason için.
Ben çok endişeliyim okuduğum şeyler beni çok korkuttu bebekte bi zararı olur mu korkusu tabiki Allah bilir ama oluruna bırakamıyorum. İstersen hamileliği sonlardırabilirsin dediler ama arada bi hafif kanamam oluyor az o normal dediler