Nişan gelirse gidilme sadece evde sancı beklenir canm kişiden kişiye değişir riskli gebelikse yada olmasa dahi doktor bilgilendirilir ve beklenir bazen 10 gün 1 hafta yada 2 gün içinde sancı doğum başlıyor bazende direk su gelir sonra nişan gelir ki benim böyle oldu sancım hiç olmadı çok suyum geldiği için direk hastaneye gitmişdim ben yani kişiden kişiye değişiyor canm sancı beklersin düzene girer 5 dakikada bire düştüğünde hastaneye gitmen en sağlıklı olanıdır en azından hastane sitresi olmaz