Kızlar üç gün önce doktora gittik ve rahim uzunluğumun kısaldığını , erken doğum gözüktüğünü söyledi.Zaten bunu bekliyordum çünkü ilk kızımdada 36.haftadada doğum yaptım.Şuan 32. Haftamızdayız.İlaçları kullanıyorum iğne vuruldum ve progestan iğnesinden sonra iki defa lekelenmem oldu doktora yazdım şuan bekliyorum,gitmem gerekir mi diye.Bebeğin hareketlerini de hissediyorum.Bu tarz durumlar yaşayanlar süreç nasıl ilerledi yazabilir mi?