Hayal-21 Merhaba kızlar ben 8 gün önce doğum yaptım bebegi slikon göğüs ucuyla emdiriyorum sütüm çok azaldı normalmi. Korkum tamamen bitmesi. Bu durumu yaşayan oldumu
Merve1414 Hayal-21 emzirdikce çoğalır canım borde her emzirme öncesi ve sonrası mutlaka su iç sütünü çoğaltan su
Daisyy000 Hayal-21 Merhaba zamanla çoğalacak buna inanın. Benim sütüm o kadar azdı ki 2 göğsümden 15-20cc çıkıyordu. Çok dua ettim ‘ Allahım ne olur çocuğumu sütümle büyütmek nasip olsun’ dedim. Bin şükür gitgide arttı. Bana bu hap çok iyi geldi tavsiye ederim
Aysegul1805 Hayal-21 bebek.uzmani ve emzirme_eğitim canan öztürk bu iki hesaba bakabilirsin instagramdan. İnşallah sütün çoğalır şifa olur bebişine
Hayal-21 Daisyy000 bnm içinde lütfen dua et çok istiyorum sütümü içsin zaten küçük doğdu bari sutumle beslensin gelişsin çok istiyorum
Daisyy000 Hayal-21 Bi arkadaşıma doktoru önermişti.Bana da eczacı önerdi. Yorumları okursanız zaten anlarsınız ,ciddi oranda süt kalitesini artırıyor ve süt yapıyor
Semanurr0 Semanurr0 Ha birde su da süt yapıyor seni susatacak şeyler ye misal helva sonrasında susuyorsun bol su içiyorsun benim bildiğim ve yaptıklarım bunlar 👍
Nnoktaa Hayal-21 az gelse de hiç gelmese de sürekli emzirmek için çabalayın. Bebeğiniz kokunuzdan teninizden uzak kalmasın. Su tüketin psikolojinizi iyi tutmaya çalışın. Emzirirken sevdiğiniz müzikleri dinleyin tatlı tüketin
Daisyy000 Hayal-21 Evet kullandım, şimdi ablamın komşusu var sütü azmış ona da denemesi için verdim onunda çoğalmış.3gunde belli oldu bende
Lavinya_21 Hayal-21 bol bol su için cnm. Ama aç karnına deıl bebege gaz yapar öyle diye duymustum yemekten sonra baya için. Bide sık sık emzırın. Benim oglum küveze girince ben evde sık sık sagdım. Cok şükür ki oglum çıkınca sütüm yetiyordu sizde öyle yapın
Seymanur60 Hayal-21 olumsuz düşünerek kendnizi strese sokmayn sütünüz yediklernzden daha çok sizin ne kadar emzirdginizle alakalı ne kadar çok emzirirseniz o kadar süt üretimi olur bol su için sütlü tatlılar hoşaf filan tüketin ise yarayacktir