Selamun aleyküm. 38+2 haftalık gebeyim ilkini tam bugun dogurmustum karnım aşırı büyüdü sırtım taşımıyor artık ve bi aydır herşeyden geçtim çok kötü bir hemoroidim çıkmıştı doğuma kadar onu iyileştirmeye çalışıyorum. Doğum için ne bir egzersiz ne hurma vs tükettim hiç bi hazırlık yapmadım hiç hazır hissetmiyorum bu sefer,napicagimi bilmiyorum benim gibi olan var mı