edisim kuvezde hala canım çok şükür kuvezici oksijen alıyor beslemesi güzel az bı zamanınız kaldı çıkmak için bu arada benimde içimde hep bı his erken doğum yapicam vardi.hamileligim boyunca hiç erken doğum riski yaşamadım 28. Haftada herşey yolundaydı bebegim makat gelisiydi rahim duvarına olması gerekenden daha uzaktı 31+2 de hafif sancı akşam başlayan kasılmalara gittim bebeğim doğum pozisyonundaymıs rahim duvarını inceltmis sancilarimi durduramadılar eski doğumlarım sezeryan die dikislerim patlama riskine karşılık 31+3 gecesi doğuma aldılar