Herkese merhabalar, ben bi konuya değinmek istiyorum belki benim gibi olan çok vardır . Ben çift rahimli olduğumu öğrendiğimde doktorum bana erken doğum riskim var dedi normal olarak bizi de krkıtttu. Sonra 19 Mayıs üni gittim orda muane oldum film çekildi riski varmı diye sağolsun doktorum rahatlıkla gebe kalabilirsin bi riskin yok dedi. Daha sonrasında doktorumu değiştirdim arkadaşlar doktor çok önemli psikolojik olarak cidden. Şuanki doktorum o kadar çok rahat ki rahat bi hamilelik geçiriyorum onun sayesinde . Diğer dr devam etmiş olsaydım büyük ihtimalle doğurmuştum öyle söylim. Şuan 34. Haftamdayım hiçbir şey olmadı ne kanamam ne başka bişi. Çift rahimli gebelikte olan şeyler bunlar. Mutlaka olduğunuz şehirde profa flan görünün . Ve asla riskli bi gebeliğiniz var ise asla korkmayın rahat bi hamilelik geçirin ha üzüldüm ağladım bazen oluyor arada . Hiçbir şeyi takmayın bebeğinizi düşünün sadece . Bunları yazmamın sebebi benim gibi olan birçok kadına küçük bir bilgi 🌸