Çarşamba rutin kontrolüme geldim sol tarafımda bebeğin suyu azlığından ve bebeğin kalp atışlarının yüksek çıkmasından dolayı yatış verildi doğum hanede falan bekletildim buz gibi yerde suni falan denendi bebeğin kalbi dayanır mı diye sıkıntı yok dedi. Ama yani bebeğin kalp atışı 180 verdikleri çok hafif sancıydı doğum zamanı zorlamak için suni daha çok verecekler yükselmeyecek mi artık şaştım kaldım 😒😒😒 sonra servise çıktım kalp atışları normale bindiği için çıkabilirsin dedi cuma öğlen çıkışım yapıldı geri gece fenalaştım hastaneye gitti gribal enfeksiyon kapmışsın hastalıkla uğraşıyorum doğum hanede mikrop kaptım üşüdüm 2 gün bekletildim ya bol yere bebişin kalp atışları tekrar yükseldiği için sürekli nst falan beklemek aç aç beni mahvetti iyice kötü oldum şimdi servise çıktım ateşim 38 e çıktı bebek sertleşiyor harekete edemiyorum ateşleyen dolayı serum verildi düzeldi üşüme terleme bogaz ağrısı yaşıyorum kollarımd damar yolu açmayan param parça oldu yer kalmadı kollarımda olmadı için kasıktan alalım dediler kabul etmedim yemin ederim artık çok hassaslaştım dua edin kızlar ya bebeğime sağ Salim kavuşayım doktor beklemeye aldı sürekli koli kontrol ediliyorum ama hastalık biryanda sürekli koşturmak yoruldum ağlıyorum sürekli devlet hastanesi olduğu için normal doğumu destekliyor tabi o yüzden bekliyoruz çıkıpıp burdan özele gitmeyi düşündüm sezeryan olayım diye artık 😒😒😒