Deryanne aman sakın ihmal etme, bende 32+3üm bir anda sağ ayağımda inanılmaz şişlik oldu sonrasında ikinci ayağıma yayıldı ellerim çok şişti sonra uyuşmaya başladı doktora gittik karpel tünel olmuş dedi artık ben dayanamayacak hale geldim şişlikler bir anda artttı sonra öğrendik ki gebelik zehirlenmesi yaşıyorum. Yarın daha 32. Haftamdayken bebeğimi alacaklar. Sakın ihmal etmeyin. Sürekli düzenli tansiyon ölçümüm yapın şişlikle beraber. Benim tansiyonum 17/10 çıkmıştı.