Semaatrkz Kızlar tam olarak ne zaman iyileşiyoruz artık iyi olmak istiyorum özgürce gülmek yürümek gerçekten çook bunalıyorum 4 gün sonra 1 ay olacak göbeğim aşağı düşüyor gibi hissediyorum o yüzden yavas yürüyorum sırtım tutuk resmen Lütfe Dua edin 🥹🥹
Nurela3440 Semaatrkz canım daha çok yenisin bı 40 çıksın lohusaligin bitsin acele etme yat dinlen bence sonra doya doya gülersin
OguzMoms Semaatrkz Ben iyilesmenin sadece bol yuruyusle olduğunu düşünüyorum hastaneden eve taburcu olduğum gün misafirlerime çay falan kendim ikram etmiştim ama hastanede kaldığım 2 gün boyunca hastane koridorlarında volta attim diyebilirim doktorum ne kadar çok yurursen o kadar çabuk toparlarsin demişti öylede oldu gercekten
Asyaeylul2816 Semaatrkz muhtemelen ilk sezeryanınız ve kolay bişi atlatmadınız 7kat kesildiniz ilk kesinin iyileşmesi uzun sürer ama merak etmeyin kısa sürede eski düzene döneceksiniz bol bol hareket halinde olun sezeryan korseleri var keşke başından beri onu kullansaydınız kan değerinizde önemli kansızlık vücudun geç iyileşmesine sebeb bu yüzden ilaçlarınızı aksatmayın ve sabahları mutlaka pekmez gibi kan yapıcı şeyleri tüketin
Sulekm Sakin yürüyüşler hemen toparlıyor aslında bol sıvı almak emzirebiliyorsan bol emzirme çabuk iyileştiren faktörler kesi yerimin uyuşukluğu 5 6 ay geçmemişti ama
bdenerigokce Semaatrkz bana hep bi 40 ın çıksın derlerdi ama benim lohusalığım 60 gün sürdü 60 gün geçince daha da iyi oldum, lohusalığın bitti mi
KuzeyinAnnesi10 Semaatrkz nasıl 1 ay olucak ve iyileşemediniz mi benim 32. Günüm ve herseyi yapıyorum 10 15. Günden beri çok rahatım kahkaha atıp hapşırma öksürme herseyi yapıyorum. Dikiş yerim iyileşti izi bile çok ince kaldı. Korse kullanıyorum 20 gündür. Enfeksiyon falan yok dimi kontrol oldunuz mu.
Semaatrkz KuzeyinAnnesi10 doktorum doğumdan 1 hafta sonra kontrol etmişti iyileşmiş dikişlerin demişti ama ben psikolojik olarak iyi hissetmiyorum 😢
Semaatrkz KuzeyinAnnesi10 hapşırma öksürme korkulu rüyam resmen acıyor dikişlerim karnımı tutarak ancak😢 çok zormuş sezeryan sonrası keşke diyorum hep😔
KuzeyinAnnesi10 Semaatrkz biraz psikolojik olabilir bünye meselesi tabi karnına tülbent sar sık iyi gelir hem toplar da
Ewindar Mselam kızlar bende salı günü sezeryan olacam ama yaklaşık bir saatir belim çok ağrıyor ve bebeğim hiç yerinde durmuyor acile gitsemi