 iyi geceler annelerim. Geçenlerde buraya fotoğraf atmıştım ama bir türlü aydınlanamadım kafamı çok karıştırdılar. İlk testi 31 ocak sonrakiler de diğer günler. En sondaki bugüne ait. 29 ocakta yaptığım çizgi silikti attım 30 ocakta yapmadım . Sizce yumurtlama ve çatlama olmuş mu?