Birkaç gündür çok stresliyim ve bebeğimin hareketleri, hareketlerinin şiddeti azaldı normalde geceleri beni uyutmaz uykumdan uyandırır gün içerisinde mutlaka hareket ederdi 2 gündür çok az ve çok zayıf hissediyorum hareketlerini. Dün yalnızca bir kere hissettim normal mi?