dan Daha önce hamilelik geçirenler yardımcı olmak adına belirtileri yazabilir mi acaba ? Bat 1şubattı hala olmadım normalde çok düzenlidir
Mrvkurt Adetime 10 gün var ara ara alt karında rahim kısmında sanki sancı kramp tarzı ağrı oluyor sag ve sol da hafif hafif devam ediyor göğüsler şiş ama ağrı yok acaba bunlar da belirti olabilir mi ? Sizde ne gibi belirtiler var ?