Canlar selam herkese, 36+2 oldum bugün, ama bir kaç gündür adet olacakmışım gibi arada ağrı giriyor kasıklarıma bir kaç saniye sonra geçiyor birde belimin aşağı kısmı ağrıyor acaba bu erken doğum belirtisimi pazartesi günü dr randevum var doktoruma da soracağım ama merak ediyorum bu ağrılar neyin belirtisi