İlk çocuğumda hiç sıkıntı yaşamadım normal doğum oldu . Sonraki bebeklerimi hep kaybettim arka arkaya 3 düşük yasadim ve hep büyük haftalarda ilk düşüğum 17 hafta ikinci boş gebelik 10 hafta ve son düşüğümü 1 ay önce yaptım . 16 hafta 5 günlükken genetik test verdim sonucumu merakla bekliyorum . Daha önce benim gibi olan varmı morale çok ihtiyacım var artik umudum kalmadi 😪