Munevverzaferogr04 Arkadaşlar 29 haftalık gebeyim bu aralar bebeğim aşırı derece aşağıda hareket ediyor ve ayağa kaldığım zaman karnım düşecekmiş gibi zorlanma oluyor yaşayan varmı acaba daha doktora gitmedim pazartesi günü gidicem inşallah
mrsckmkc Munevverzaferogr04 24 haftalığım bende de 2-3 gündür aynı durum vardı ama sanırım çok ayakta durduğum ve kendimi yorduğum içinmiş. Uzanıp dinlenme sürecimi arttırınca tekrardan mide seviyesinde hissetmeye başladım tekmelerini. Kendinizi çok yormayın her fırsatta uzanıp dinlenin. 😊
Zeynomsu Munevverzaferogr04 ay ben ben yaaa ölüyorum. Aynı haftayız ve aynı sorun. Çok da hareketli çok şükür ama takaatim kalmıyo. Tünel kazıyo heralde diyorum içeride çıkış filan arıyo. Yürürken oldupum yere mıhlanıyorum
ilkgozagrim__ Valla bende 2-3 gün öncesine kadar vajinamda hissediyordum resmen şuan düzeldi çok şükür bebek çıkacak gibiydi değişikti
Munevverzaferogr04 mrsckmkc bugün doktora gittim ve doktor bebeğin çok aşağıda dedi bir tehlike varmidir bilmiyorum ama doktor kesinlikle çöl ayakta kalma ve uzun yürüyüşler yapma dedi erken doğum riski varmış
Zeynomsu Munevverzaferogr04 29 um ben. Doktorum bişi demedi kontrolde yoktu yeni bir durum son haftadır böyle