Merhaba herkese, 35. hafta doktor kontrolümde bebeğin 2880 gr olduğunu söyledi doktor, boynuna çift kordon dolandığı için de hareketlerini takip ediyorum, şükür bir sıkıntı yok. Ama 2-2.5 haftaya alırız bebeği dedi. Zaten kafası büyük olduğu için önceden de normal doğuma çok sıcak bakmıyordu doktorum, perinatolog da normali önermedi yırtığın çok olur diye. Ptesi günü gün almaya gideceğim, geldiğinde kan tahlillerini de yapalım dedi. Ne tahlili yapılıyor acaba? Bir de 36 ya da 37de doğuranlardoğum sonrası küvöze girdi mi bebekleriniz?