Merhaba arkadaşlar yeni düşük yaptım aslında ama genede çok istiyorum dua ediyorum sürekli çoğu yerde de okudum düşükten sonra adet olmadan gebe kalanlar sağlıklı geçirenler varmış düzenli ilişki yaşıyoruz günlerimi takip ediyorum bır sonraki adet tarihim 18 Şubat 20sinde falan test yapsam varsa çıkarmı kanla en erken ne zaman öğrenilir acaba