Merveeemsiii Yaren0702 ben 35. Haftadayım ayaktayken cok baskı oluyor vajinaya yatarken sürekli toplanıyor 33. Haftamda yalancı sancılarım başladı 27. Haftadan beri bebeğin bası kanalda ama hala doğuramadımmm😀😀
Sadecemavii Merveeemsiii aman daha zamanı var biraz daha doğurmayın ben de şu 2 gün geçse kafi 😅 benim sancı çok arttı dünden beri öncekiler gibi değil çok farklı hissediyorum
Yaren0702 Merveeemsiii bu farklı birsey hanfendinin tarif ettiği gibi oluyor aynı belirtilerin hepsi bende vardı sabaha dogurdum
Sadecemavii Merveeemsiii nts de benimde çıktı sancım şu an 36+3 uygulamada ama doktorum 4 gün önden gidiyor dedi ve başı tamamen kanala girmiş bebegin
Merveeemsiii Sadecemavii benim ultrasona göre göbeği 11 gün bacak boyu 7 gün kafa büyüklüğü tam haftasıyla uyumlu dedi :)) aman sağlıkla gelsin de bunca zaman bekledik
Merveeemsiii Sadecemavii benim de 32 de tamamen bası kanala girmiş dedi ama hala bekliyoruz 2 hafta daha durursa iyi olur :)
Sadecemavii rnyklc bana erken olmaz falan demedi işte 😔😅 ne yapıyorsunuz peki bir nebze rahatlamak için öneriniz var mı?
Yaren0702 Sadecemavii olabilir tabikide benimde gelmedi hastanede suyumu patlattılar nisanla su geldi
Sadecemavii Yaren0702 Yaren0702 Yaren0702 ama hastanede mi patlattılar ilk defa duyuyorum bilmiyorum bakalım bu gece biraz daha iyiyim ama bebek aşırı hareketli
Anasinincani Sadecemavii 36+2 aynı durumdayım sabahtandir çok düzensiz vajinama batmalar oluyor doğum mu yaklaştı acaba
Sadecemavii Anasinincani benim de hep öyle ama henüz bişey yok 37 ortalarına gelseydik içim çok huzursuz