Karnım çok ama çok sert ve çok ağrıyor .. Sağ kalçamda yine aynı şekilde, bebek kanala geçen hafta girmiş doktor senin doğumun 37 38lerde olur 40ı bulmaz yüksek ihtimalle dedi ve şimdi karnım çok ağrıyor yattığımda ayağa kalkıp yürüyüş yapayım diyorum bu defa da çok fazla batma hissi oluyor bu doğum belirtisi mi nedir ya?