U-M_mom hiç bir hamilelik bir değildir 4. Gebeliğim ilk gebeligim boş gebelikto degerler düzgün katlamazdi ve sürekli kasık ağrım olurdu 2.3.4. gebeliklerimde hiç bir zaman 2 katına tam tamına artış olmadı düzensiz artış vardı çok şükür biri 4 biri 2 yaşında 22 haftalık olduk bazı ksiilerde yapısal mesela bebeklerimde hep aç 2 hafta geriden gelir ve 2 doğumum 41. Haftada olmasına rağmen herşeyden aşırı bol yediğim halde bebekler 2800 ve 2600 doğdular bazen yapısal çok takma kafana kotuyude düşünme anlıyorum seni beta baktiriken saati saatine dakikası dakikasına aynı olarak kan vriyordim çünkü 1 saat bile fark edeceğini söylemişti doktorum ama yinede tam tamına 2 kat artış olmazdi