39+4 oldum. Bugün iç bacaklarım kalçam kasıklarım hep batıyo oturduğum yerden kalkamıyorum hamlaşmış gibiyim akıntım da zorlandığım için geliyo galiba tuvalette bile eyilemiyorm ve karnım taş gibi oluyo arada kasıklarıma sancı giriyo 1 dk falan sürüyo bırakıyo ama aralıklı eşimde sabah önemli sebeplerden dolayı memlekete gitti yarın öğlen uçağa binip gelicek evde kayınvalidem yanımda allahtan ama çok kötü olıyorm ya kalkamıyorm adım atamıyorm 🤷♀️🥺