Kızlar 38+6 haftalık gebeyim. 2-3 gündür çok fazla kasılmam oluyor bebek bir yere toplanıyor çok rahatsız edici fakat bir ağrı sızı olmuyor. Son 5 saattir devamlı toplanma oluyor düzensiz ama 2-3 dkda bir bile oluyor ama ağrı 0. Pazartesi kontrolüm var, acile gitmeli miyim yoksa pazartesiyi beklesem mi