Seher-ede-17 sizinle aynı şeyleri yaşadım .benimde 6+3 dü😪hastaneye yatisim yapıldı tüm iğneler ilaçlara rağmen kanamam durmadım.İlk etapta kese ve bebeği gördük kalp atışını duyduk .ama bir kaç saate gecesine hatta çok arttı kanamam .ao gece düştü bebeğimiz.3. gün muayenede anlaşıldı.😔